Nasze szkolenia odbywają się jedynie raz w roku – jesienią. Ich najbliższa edycja będzie miała miejsce w listopadzie 2024. Nie czekaj! Weź udział w tej jesiennej, a zdobytą wiedzę zastosuj od razu w praktyce, przy sprzedaży i realizacji swoich projektów w sezonie ślubnym 2024.
Oprócz dostępnych obecnie poziomów 1. i 2. pracujemy także nad dodatkowymi szkoleniami oraz kursami uzupełniającymi (w formie stacjonarnej oraz online):
Efektywna współpraca z wedding plannerem (szkolenie dla usługodawców weselnych) Social media w branży ślubnej Dojrzałość w biznesie Kreowanie widowiskowego efektu Realizacja dużych projektów (na +300 osób) Szkolenia indywidualne dla wedding plannerów Konsultacje indywidualne dla Panien Młodych
Nie przegap ogłoszenia ich terminów! Zapisz się na listę zainteresowanych.
Czy wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności? Możesz wyrazić zgodę na całość lub na poszczególne rodzaje cookies. W tym celu przejdź do ustawień poniżej.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.